Idun

My Heart Will Go On - Celine Dion

——I know how the world works.I've got $10 in my pocket. I have nothing to offer you and I know that. I understand.But I'm too involved now.You jump, I jump, remember?  I can't turn away without knowing you'll be all right. That's all that I want. 

游戏规则我明白,很明白。我口袋里不过区区十美元,我知道我给不了你未来。我很明白,可惜我无法放手了。Rose,我希望你明白,你如果放弃自己,我同样如此。就像那天,你寻死,我就也会寻死。除非知道你一切安好,不然我做不到默默离开。我想要的不是你,是你一切安好。

评论
热度(5)

关注的博客